27 april 2023 Middellandse-Zeegebied

28 april 2023 - Ulft, Nederland

Na alle voorpret gaat het dan eindelijk gebeuren. Bepakt en bezakt😉 gaat de familie Klomberg/Nieuwenhuis in de bus op weg naar schiphol voor een vliegreis naar Athena om vandaaruit op een cruiseschip te gaan.

De taxi start om 7 uur aan de terborgseweg, op weg naar de Breide komen ze Sander al tegen op de fiets😅😎🚲 en aangekomen in de Bosstraat sprint Ann nog even terug naar huis voor een vergeten jasje.

Het ritje kon snel starten, er was onderweg weinig verkeer te bekennen dus de 1e reis verliep voorspoedig.

Na een bakkie leut en het inslaan vd laatste boodschapjes konden we aan boord. Ach jee, mooi op tijd maar in Athene was het nogal druk. We mogen ons 45 minuten vermaken in het vliegtuig met als troost een vernapering😏

Joepie.. wat een blije gezichten, alle koffers zijn gearriveerd. Ieder zijn eigen onderbroekje🤪

Na een ritje van een uur, het aanschouwen vh drukke verkeer en van mensen die kunnen rijden, bellen en eten tegelijk komen we aan in hotel 'Athens Mansion Luxery Suites'. Uuuuh... waar moeten we naar binnen🤔 Even aanbellen en jawel de grote stalen deur gaat open. Tot ons grote schrik zien we alleen maar trappen, dat wordt een klus met 10 grote koffers😅. Gelukkig ontdekken we nog een kleine lift, kunnen we hier de koffers instoppen en naar boven sturen? Wie drukt er dan op het knopje? Nicole waagt een eerste poging met 3 koffers, best spannend, krapjes en een etage te hoog maar we hoefden niet te sjouwen🤭 Enigzins ondoordacht maar uiteindelijk kwam alles op zijn plek in de prachtige ruime kamers.

Alle kamers een heerlijke fles wijn die we kregen van de medewerkers van de PKA, super lief en lekkerrrr😋

Vanavond eten we op het dakterras vh hotel. Geserveerd door een gezellige ober. 10 personen was de keuken niet helemaal op ingericht, de gerechten werden in fases geserveerd, wijnglazen waren de avond ervoor gesneuveld maar dat alles maakt ons Hollanders niks uit want de man doet zijn stinkende best en brengt ons vroegtijdig van alles op de hoogte en hij trakteerde ook nog op een shotje dat smaakte naar dennenbomen😄